21 aylık kızım ve kimseden çekinmiyor. Çok yaramaz çok tehlikeli hareketi var yapma etme demekten bıktık artık. Sürekli azarlanan bi çocuk olmasını istemiyorum. Ama sabrımızı çok sınıyor maalesef. Babasından çekinsin biraz istiyoruz ama oda yok olmuyor. Bağırdığımız zamanlarda oluyor ama asla etkilemiyor gülüyor geçiyor yada inatla o hareketi yapmaya devam ediyor. Sizler nasıl otorite kurdunuz çocuk üzerinde? Deneyimlerinizi çok merak ediyorum