berilimmmm Kızlar 4 gündür kızım da felaket direnme var anlamıyorum huysuz ağlıyor çığlık atıyor 2 yaş krizi mi nedir böyle bu gerileme var mı bu aylarda
09-bermuda berilimmmm 22 aylık kzıım. 21 aylıkken yaşadım. Gece boyu çığlık kıyamet şükür geçti. İşallah hızlı geçer 🤞
berilimmmm 09-bermuda ay benim de öyle çok dermansız kaldım Almanya’da yaşıyoruz 5 aydır yeni yeni alıştım buraya böyle tek çok zor geldi 🥺 endişelenmiştim demek mi var atak