smileylaylom bu geçici bir dönem büyüme atağı, 6. Aya geçince hemen yok olacak :) merak etmeyin, siz biraz bebeğinizin beşiğinin yanına kendinize su fındık fıstık falan koyun kucağınızda uyutun orda bekleyin o uyurken😀 ben öyle yapmıştım emzirme yastığı üzerinde uyuyordu ben de berjerde oturup telefonda takılıyordum. Ömrüm böyle geçecek sanmıştım ama 1 ay bile sürmedi 😌