Merhaba kızlar kafayı yemek üzereyim ve yardımınıza ihtiyacım var bebegim 4 ay 22 gunluk ama 35 haftada dogan 32 ile uyumlu olan bir bebek bu günlerde ne uyutuyor ne emiyor sürekli bagiriyor 3 kişi bakamıyoruz ne yapsam susmuyor baş Baş bagiriyor sizde neden olabilir dış olsa diyorum premature eerken daha atak mi dedim sağlı ocağı atak diye bisey yok 2 yaş sendromu var dedi sizce neden olabilir nolur yardım edin