Kızlar kızım bu gün 3 aylık oldu , ilk ay 1 kilo alan bebeğim diğer iki ayda persentilin altında kilo aldı Şuan 4640 kilo doktor yetersiz diyor ve denemediği şey kalmadı reflümüz var omdan kilo alamıyor diyorduk anti techender kullanıyoruz kusması 3 haftadır yok denecek kadar az ona rağmen 1 ayda 400 gram anca almış artık, gurbetteyim eşim çok çalışıyor ve tek başıma mücadele etmek beni psikolojik olarak çok yıprattı, doktor bu gün mamaya başla yada 3 saatte bir emzir diyor fakat benim çocuğum gece uyanıp açım bile demeyen bebek başka bir doktora götürdüm oda uyuyorsa neden uyandırıyorsun diyor , zaten emzirip yatırıyorum uyandırsam bile emmek istemiyor , gündüz 2 saatte bir emiypr bazen 3 saatte bir şimdi kafama takılan şu kusmaması için 25 ml techenere bile zar zor oyunla içiriyorum bana mamayı da kaşık biberonla ver diyor emdikten hemen sonra nasıl olcak kaç cc vermem lazım kafamda kazan gibi uzun oldu ama yardımcı olursanız sevinirim