Yaklaşık 7 ay çalıştım ve hiçbir gerekçe göstermeden işten çıkardılar. Bana ve diğer mesai arkadaşlarıma yaşattıkları mobingden bahsetmiyorum bile, uzun süre çalışma saatleri ve hakettiği ücreti alamama, sürekli acaba ne zaman işten çıkaracaklar kaygısı, sigorta yapmamaları vs vs uzar gider bu liste 🙏🏻 umarım siz aynılarını yaşamazsınız ben çevremde dahil burda da kimseye artık tavsiye etmiyorum açıkçası 🙏🏻 ayrıca şirket açmak için zorluyorlar açmazsanız zaten 1 en fazla 2 ay içinde işten muhakkak çıkarıyorlar.