Esoskirec Yeğenim 2 yaşında 11 kg, 3 yaşında 13 kiloydu. Şuan 4 yaşında 17 kilo olmuş. Herkes zayıf diye diye yengemi delirtti ama sonunda sustular. Çocuk ideal kiloya geldi 🥲 hiç belli olmaz zamanla alır ya da almasın boşverin ya
Ben kendimde 1 e başlayınca 17 kiloydum şimdi taş gibiyim maşallah herşeyim yerinde 😂
Bu arada kıyas yapın diye asla demiyorum oğlum 3 yaşına girecek 14.5 kaldı aylardır, boyu 100 cm. Her gören çok zayıf diyor, aç bırakıyosun, gelişim iğnesi al, iştah açıcı al, hiç büyümemiş. Neler neler dediler. Ki normal olduğu halde böyleyse daha düşük olsa ne demezler.