auraz Kızlar 6 aylık bebeğim emeklemeye çalışıyor bende bezi atıp geleyim derken geri geri gitmiş ve yataktan düştü. Elim ayağım titredi o da korktu ağladı çok aklına geldikçe de ağladı. Yatağın hemen yanında gardrop var. Sesi duydum koştum kafası hemen gardrop kapanın dibindeydi. Teni hassastır aslında hemen kızarır. Ama bi kızarıklık şişme falan yok. Yine de vicks sürdüm. Bir değişiklik yok hareketlerinde önceki gibi. Ama içeriden bir şey olmuşmudur çok endişe ediyorum. Eşimde çok panik birisi fazla tepki verir diye onu da aramadım. Annem uzakta destek oldu telden uyutma dedi götürmene gerek yok dedi.
YorgunAmaMutluAnne auraz çok geçmiş olsun bebek bu düşe kalka büyüyecek daha ne düşmeler yaşanacak annesi endişe etme biraz canı yanmıştır onda da biraz kucağında tut biraz emzir keyfi yerine gelir
Omeraslan auraz Uyutmayin en az iki saat Kusma, gözlerde kayma olursa kesinlikle doktor görmeli. Arada kontrol edin kafa da şişme filan var mi
etuerk auraz Yine de vicks sürdüm Ne alaka? Ayrıca vicks vücudun tıkıyor neden tercih ediyorsunuz ki. Kulak arkasını burnunu kontrol edim morluk varmı? Gözlerde kayma reflekslerde değişkenlik kusma varsa beklemeyin doktoruna gidin
auraz YorgunAmaMutluAnne ne bileyim yüksek yatak dolapla arası da çok değil çok korktum kafası bir de travma falan korktum benim canım daha çok yandı
arker auraz bence bir doktora gidin boyundan yüksek yerlerden düşünce doktora gitmek gerekiyor diye biliyorum yatakta yuksek diyorsunuz her ihtimale karsi bir baksinlar
YorgunAmaMutluAnne auraz elbette canın yanar evlat sonuçta ama merak etme keyfi yerinde diyorsun birşey olmamıştır rahat ol bundan sonra daha temkinli olursun tekrarı yaşanmaz yani çocuk bu düşmeyen çocuk yoktur bence
meri2519 24 saat gözetim altında tut canım herhangi bir gözlerde kayma ,ateş, kusma,morarma, el ayak hareketlerinde değişiklik, göz takibimde sorun görürsen en yakınnacile başvur
suhedaaaaa auraz canım vicks çok keskin bir şey kullanma. Direkt tenine hele hiç uygulama. Bebeği de doktora götürün ne olur ne olmaz.
karpuz_ auraz vicks sürülmez 6 aylık bebeğe zaten düşmeye viks napsın. İnceleyin iyive bir yerinde sıkıntı var mı diye kafada falan 2 saat de uyutmayın kusma gözlerde kayma var mı bakın
aysayss Benim de oglum 8 aylik o da dun dustu yataktan . Keyfi cok yerindeydi cok sukur kusma vs olmadi ama biz yine de doktora goturduk bir sey cikmayacaginu biliyoduk ama icimiz rahat etsin diye goturduk.
Kidsmom38 aysayss bugünde benim oğlum düştü hastaneye gittiğinizde adli olay fln diyip polis fln geldi mi
mystery00 auraz benim kızımda 6aylıkken yataktan düştü hemen doktora götürmüştüm nolur nolmaz diye çok şükğr bişey çıkmamıştı. 2 saat uyumasın ve kusmazsa bişey olmaz inşallah