Merhaba kızlar bebeğim 9 aylık geceleri ağlama krizi ile uyanıyor birden çığlık çığlığa uyanıyor zor sakinliyor neden olabılır? Dişleri çıkmadı henüz kulağına baktırdım bişey yok. Uyku sorumunyaşayan çözüm bulan var mı? Artık cok zorlanıyorum eşimle ortak bakıyoruz gece ikimizde bittik. Yardımcı olursanız sevinirim her bilgiye açığım? Uyuması için bişeyler verebilir miyim? Yada ne yapmalıyım?