capricorn Herkese merhaba. 🌺 Oğlum 5 aylık ve oto koltuğu arayışı içindeyiz. İstediğim özellikler sıkılmaması için yüksek olması camdan dışarıyı görebilmesi ve 0-36 kilo olması.Marka model önerilerinizi bekliyorum teşekkürler 🦋
ayisit capricorn joie bold r 9-36 var 5 aylıkken oturtmaya başladık yatay pozisyonda yüksek olduğu için camdan dışarıyı rahatlıkla görebiliyor. 4 araba değiştirdik 4 üne de oldu rahatlıkla görebildi.
ttonfire capricorn Biz bunu kullanıyoruz çok memnunum. Bebeğim camdan dışarıyı görebildiği için kendi kendine oyalanıyor, tek başıma bir yere giderken de zorlanmıyorum o nedenle.