seben ya benım oğlumda tam 2 ye girdi konuşmuyor
Bişi isteyınce elımı tutup götürüyor sonra onu işaret ediyor istediği seyı yanı . Kelımesi çok az . Mama, çici hav gag iyiyim çim çim vuv araba yani çuf çuf tren sesi gol eee eee uyku yanı üüü üüü üü horoz bay bak babasına baaaaa anne bazen oda bi tek ben anlıyorum kaka arada canı isterse bazı sesler çıkıyor kendınce dili var çak yapar alkış bay bay sar sar makarayı ağzını göz dil kulak yanak karnı hepsını biliyor
Ama tam olarak konuşmuyor endişelenıyorum napıcam dıye çok kafama takılıyor