Aşırı unutyorum dalgınlık unutkanlığı gibi .biseyi nereye koydugmu .bişey soruyorum Mesela eşime bı daha zmn sonra soruyorum.boyle olan oldu mu aranizda .doktora derim hormonlar baskı yaptığı için normal dedi de bana garip geliyor bazen sinir oluyorum bu duruma.