maheen Bebeğim emzirme esnasında sürekli olmasa da sanki memeyle kavga eder gibi bi duruma giriyor,çekiştiriyor arada bırakıyor sonra tekrar alıyor. Sizce neden? Normal bi durum mudur? Bilgilendirirseniz çok sevinirim
2prensesimvarcanim maheen diştir benim kızımda yaptı dişi çıkana kadar çekeledi diş çıktı ısırmaya başlafı😂 Çok normal yani
ecekrk 2prensesimvarcanim benimkide diş çıkardı ısırıyor eğer çok aç değilse artık bende vermiyorum devamlı meme benimki atıştırma niyetine emiyordu da acıkınca veriyorum o zaman emiyor yoksa ciklet çiğner gibi çiğniyor
ecekrk maheen tazyizlikli süt gaz yapar benimkide öyleydi sütüm tazzikliydi devamlı çeker ağlar sonra geri gelir vs şeklindeydi huysuzlandığında gazını çıkartın üstten sırtına elinizi kubbe şeklinde pat pat yaparak sonra yeniden memeye alın hatta huysuzlanmasını beklemeyin sütte gaz yapan önsüt ilk 10-15 dk 10dk emince direk gazını çıkarttırın huysuzlanmasada sonra emzirmeye devam edin birde emzirirken normalde makas yapmayın derler ama tazzikli sütte makas akışı azaltıyor biraz makas yapabilirsiniz