Begumke emzirme döneminde bilmeden kalıcı fön yaptırdım ama işlem sırasında gözlerim yanmadi oyle nefes alirken de zorlanmadı maske taktim ancak emzirmede zarari olabilecegini düşünmeden yaptırdım. Sonra burada yazılanları görünce pişman oldum. Siz bebeğinizde bir sorun yaşamadınız dimi 😔 kuaförüm diplerine uygulamadım dedi