Sabah uyanıyoruz ve bütün günu boş boş geçiriyor. Hicbir oyuncak artik ilgisini cekmiyor. Bazıları kaldıriyorum yeni aldiklarimdan cikariyorum belki ilgisini çeker diye ama yok. Kitaplariyla oynayalim diyorum o da olmuyor ne yaparsam yapayim ilgisini cekemiyorum. Sabahtan aksama kadar koltuk tepelerinde sehpalarda yada dip bucak karıştirmada. Yani ben sıkılıyorum artık . Hava serinliyor parka çikariyim diyorum salıncakta 2 saniye kaydıraraktada 2 saniye hop bitti. Sonra boş boş etrafta geziyor. Biri salıncağa oturcak diyede ağlayıp duruyor. Nasıl oyalıcaz ne yapicaz artik yoruldum ya 😒