imaddesi bu konuyu şöyle ele almak lazım o zamanlar soy adı yoktu herkes babasinin ve dedesinin adıyla anılıyordu Pakistan’da Afganistan’da öyle kimliklerinde bile önce dede sonra baba sonra kendi adı sonra soy adı yazar soy adı kanunu yüzyıllar sonra çıktı soy belli olsun diye evlenince soyumuzu reddetmiyoruz babamızı dedemizi reddetmiyoruz sadece bir aile kurmak ve soy bağının devamı için (kanunen) soy adımız değişip çocuklarımıza veriyoruz bu sayede dedemizin babamızın adıyla anılmak yerine direk adımız soy adimizla anılmış oluyoruz umarım anlatabilmisimdir biraz karışık oldu ama ☺️