havvaya Bebeğim 2 aylık gündüz gece beslenme saati diye birşey var mı acaba bu konuda yardımcı olursanız sevinirim .
aysegul466 havvaya genelde 3 saati çok geçmemek iyi ama geçsenizde dünyanın sonu değil acıkınca bayağı belli ediyorlar zaten saatler ve mllerle hareket etmek bence yanlış benee öyle yapıyordum ama biraz değiştirmeye başladım gayret gösteriyorım en azından 😅
Suskunyolcu Benimde bebeğim iki ay sekiz günlük gece beslenmek için uyandırmıyorum kendisi uyanıyor acıkınca ve genelde iki kez uyanıyor mamayla besleniyor. Gündüzleri iki buçuk üç saatte bir veriyorum mamasını
havvaya Suskunyolcu bir kaç gece uyanamadim yorgunluktan sanırım 4 saati geçmişti aç kaldı çocuk diye üzülmüştüm. Fikir aldığım biri de dedi ki aç olsa uyanırdı kendisi üzülme dedi. O günden sonra rahatladım bu konuda bende.
honeyda Benim bebeğimde 2 aylık doktorumuz geceleri 4-6 saatte bir besleyebilirsin hatta sabaha kadar da uyuyabilir dedi ama kilosuna göre öyle söyledi bence
havvaya aysegul466 yok 2 ayın sonunda kontrol var bir de göz muayenesi lne gidicez. Gidince de doktorutuna sadece gece beslenme sürelerini sorcam.