elanurmtl07 İlk dozu 5 buçuk aylıkken yaptırdık baya ateş yaptı 7 buçuk aylık bebeğim şimdi 2. Dozunu yaptıracağız çok ateş yapıyor mu ikinci dozu 😥
busealmilanil elanurmtl07 ilkinde ateş olmadı nimenrix le birlikte yaptirmamiza rağmen ama 2. Dozda ateşlendi
bendenbirtanedahayok elanurmtl07 gerçi biz ilk dozu 7. İkinciyi 9.5 aylıkken yaptık belki büyük olduğu için yan etki görmedi küçükken etkilenir diye yaptırmadık bizde
elanurmtl07 nzyl benim bebeğim de 2. Ay aşisinda ateslenmedi sadece diğer asilarda hafif oldu bexsero da fazla ateş yaptı. Tabi her bebek için farklı bu durum