Elif337798 Bir ayağı düzgün atarken diğer ayağı çap atıyor yürümeyi yeni öğreniyor emeklerken ayağını kulanmasın da sorın yok ama niye böyle yapıyor
3kedili2bebekli Elif337798 yürümeyi tam öğrenince düzelir tabi ki doktorunuza gösterin yine de benim kızımda içe basıyordu ortopedik uzun arkali ayakkabıyla düzeldi mesela doktor onerisiyle