Kızlar selam.
Ara ara şarap içiyordum. Daha sonrasında hamile kalmadan 1 sene önce ara ara içmelerimi de bırakıp tamamen hamilelik sürecine sağlıkla bir şekilde girdim.
Hamilelik boyunca canım çok şarap istedi hatta aşerdim diyebilirim. Tabiki kullanmadım.
Şimdi emzirme sürecindeyiz.
1 kadeh içmek istiyorum. Bununla alakalı çok bilgi var. İçtikten 2-3 saat sonra emzirebilliğimiz söyleniyor. Ama tam bilgi sahibi değilim.
Cocuğumada doktor arayıyışındayım hala. En son gittiğimde sormayı unutmuşum. Bu konuda bilgi sahibi olan veya kullanlar yorum yapabilir mi.
Bu arada bebeğim 44 günlük