cprla Arkadaşlar çocuğum 17 günlük doğumda burnun ve dudaklarının arasında göz kapaklarında pembe lekeler var sizce geçer mi doğum lekesi mi
3kedili2bebekli cprla doktora sorun tabi ama yüksek oranda geçiyor büyüdükçe kızımın tam alnında vardı benimde var ama onunki çok belirgindi şimdi sadece zorlanınca ağlayınca belli oluyor benimki gibi oğlumun göz kapaginda vardı geçti