GÜNCELLEME
Kız ben güncelleme yapmamişim ya 😂
Kahvalti sonrası inekleri sevmeye gittik sonra köpekleri besledik. Babaannesi sütleri sagdi hemen kaynatıp bir çay bardağı verdim suyla karıştırıp çoğunu içti dibini bıraktı. ( keşke hep içse anca keyfi isteyince içiyor) 14.00 civarı kucağımda uyudu. 1-1.5 saate yakın uyku yaptı uyandı. Kalkınca babaannesinin küfesine atlayıp inekleri kontrol etmeye gitti. Babaannesinin yoğurduğu hamurla köy ekmeği yaptık.
meme istedi hemen sabır taşını sürdüm gösterdim kapattırdı. Ekmek bitti yaptığımız ekmekten köpeklere vermek için kısa bir yanından ayrıldım ekmeği aldım döndüğümde Asel ortada yoktu 🤯
Ara Tara yok bulamadım bağırış çağırış kv seslendim hani eve girmiştir ben görmemişimdir. Yok bulamadım bağıra bağıra aradım seste vermedi. Ay kızlar yüreğim ağzıma geldi çok kötüydü başımdan aşağı kaynar su indi.
Bizim ev biraz dağ kesiminde kalıyor hani yoldan geçenler bellidir alelade biri sebepsiz gelmez buraya, eve gelmek için yokuş var Zigzagli birazını indim yok daha aşağı inince gördüm aşağıda ki yola gidiyor. ( dağ içi yine) sesleniyorum sesleniyorum yok dönüp bakmıyor bile neyse eve getirdim. Şimdi kumla oynuyor yanımda şükür kaybolma olayı dışında sakın güzel geçti.
Yemesinde artış var önceden hemen memeyle fırt fırt alan kızçem tadımlık bile olsa birşeyler istiyor benden.
Günün son durumu bu şekilde gecemiz nasıl olacak bakalım.