Selamlarrr
Gece kızım 22.20 civari uyudu bende 23.30 civarı yattım. Şükür çok kaynamadi, 05.20 de kalktı suw içirdim kalkmak istedi salona gittik bisküvi vardı onu gördü istedi verdim yedi. 06.10 lara kadar salonda takıldık sonra kucagıma geldi uyumak için öylece yatak odasına gittik. 6.20 civarı uykuya giriş yapıldı. 09.00 geçiyordu uyandık.
Şükür gece çok zorlamadi ki bir rekor kırdı.
Bu kadar saat uyanmadı, uyandiysa da ben bilmiyorum. Önceden akşam uykusuna geçirince ben uyuyana kadar 2 3 bazen 4 kere uyanır beni isterdi. ( yanındayken uyanmazdi öyle emerdi gözü kapali), emmeyi kestiğimden beri ( maşallah sübhanallah ( sizde diyin))
İlk 23.00 da uyuyorsa misal 3 civarı kalkiyor bu bile, çok büyük ilerleme, dün gece de 22.30 dan 05.20 ye kadar uyudu ( inşallah ben duymadım uyandığını başka)
Oyy oyyy çok şükür oluyor galiba kızlar başarıyoruz. Bundan sonra ki gecelerde hiç uyanma olmaz inşallah uzunca aralıksız uykusuna devam eder inşallah. Ne kadar vicdan yapsamda şimdiden iyi yönlerinin etkisi gözle görülüyor.