Sonsuz18 şişeyi bilemedim fakat aynı işi görür sanırım bilmiyorum. Ama eğer almak istersen “kokteyl shaker” diye bişey var çelik olanida var plastik olanida, plastik olanlar uygun. Buzu, sütü, kahveyi, şeker kullanjyosan şeker at çalkala 5 dk falan. Hem köpüğün olur hem kahve süt buz karışır güzel olur, memnun kalırsın. Tavsiyem nescafeyle değil de filtre kahve yada espresso al öğütülmüş. Frencpresste demle ve sütüne kat. Nescafe ve espresso veya işte filtre kahve arasında tat olarak çok fark var. Ayrı ayrı birleşimle , şişede birleşimin Tat olarak çok bı fark olcagini sanmiyorum.