mars_ay okula başladığında da böyle olacak malesef, kısacası gün içinde uyum sağladığı her şeyin tribini akşam size atıyor. Tüm sorunları size çıkarıyor çünkü siz annesisiniz. Ben kızım 6 aylıkken odasında yatırmaya başladım ama ben de onun odasında tek kişilik ayrı yatakta yattım. Bırakamadım biraz geç ayrıldım ben odasından ama uzmanlar 1 yaşından sonra ayrı odada uyumalı diyor. Ne zaman ayıracağınıza kalbiniz karar versin, tavsiyem de önce bir süre (belki bir iki hafta) siz geceleri bebeğinizin odasında ama ayrı yatakta (varsa koltuk veya yer yatağı) uyuyun, hem gece uyanınca korkmaz, hem de daha kolay alışır