kubraahsenn ben elektrikli tekli kullanıyordum çok memnundum fakat başında oturmak zor oldu lansisoh eller serbest aldım. Daha konforlu ama elektrikli daha güçlü sanırım.
arzu Aydın diye emzirme danışmanı az önce kanalında bir gönderi paylaştı size atayım belki fikir olur.
Göğüs pompaları çok soruluyor. Uygun fıyatlı Olanlar var pahalı olanlar var. Özet geçecek olursam ;
✅Bebeğin memeyi emmediği durumdaysan hastane tipi güçlü pompa kirala..
✅Sütünü sağarak besliyorsan çift fazlı güçlü ve sessiz modeller..
✅Aktif emziriyorsun ara sıra sağım yapacaksın taşınabilir veya handsfree modeller….
✅Bütçen sınırlıysa ama performans istiyorsan Spectra / Lansinoh gibi orta segment..
Şimdi bütçen sınırlıysa Bebebao al eğer doğru flanş ucuyla sağım yaparsan performans alırsın.
Mochı bebebaoya göre daha sessız çalışıyor ve memeye takarken de daha az ses çıkarıyor. Her ıkı markadan da takıpcılerım genel olarak memnun.
Lansınoh eller serbest memnun olanıda var olmayanı da var yarı yarıya memnunıyet.
Elektrıklı olarak Lansınoh ve phılıps çok iyi bu konuda .
Manuel olarak da Lansınoh tercıh edebilirsiniz. Göruslerım genel olarak bu yönde✋♥️