Kızlar bebişim 11 ay 10 günlük. Yeni yeni sürünmeye başladı ama sürünerek her yere gayet rahat gidiyor. Dönerek, sürünerek istediği yere ulaşıyor bunu emekleme olarak sayabilir miyim? Bir tık kilosu fazla doktor gecikmesi olabilir demişti ama aklımda soru işareti kaldı