Kızlar bebeğim normalde 8 de uyur 4 ay 8 günlüğüz dün asla uyumak istemedi salladıkça sanki bir yeri kopmuş gibi bagıra bagıra agladı gezdiriyoruz olmuyor bir yeri mi ağrıyor acaba diye calpol verdim yok saat 11 de uyudu gece her saat kalktı şimdi yine yatırıcam asla uyumuyor beşiğe koyduğum an krize giriyor neden ?