Kızlar kızım 2 temmuz da 14 aylık olacak. Katı gıdayla arası hiç iyi olmadı hala adam akıllı yemez, yediği birkaç şey var. Mama+meme gidiyordum 2 hafta önce memeyi de kesti. Şimdi günde 3 kere 150 ya da 180 ml mama içiyor. 3 ana öğün 2 ara öğün yaptırıyorum. Ama öğünler öyle dolu dolu değil az yiyor. 9 kilo. Sizce mama seviyesi nasıl ?