buseatabay Merhaba, giyilebilir kullanmadim ama cok pratik keske oyle mi alsaydim dedim ama aventin en son cikan pembe olanindan aldim evet biraz pahali bir pompa ama cekim gucu vs cok iyi, asla yara olmadi, acitmadi daha once mamajoo almistim bir damla bile sut sagamamistim ilk dogumumda memelerim pompayla sagilmaya uygun diil heralde diye bile dusunmustum ama kesinlikle pompayla alakaliymis aventten ben cok memnun kaldim o nedenle yazmak istedim size de eger butceniz musaitse degerlendirebilirsiniz💐