Feyzosumunannesi Bebeğiniz bir dondurma olsaydı hangi tatta olurdu ? Benim kızım çilekli bal gibi bir dondurma olurdu.Tatlı, pembe yanaklı, gülücük saçan. 🍓
hunilimomy Feyzosumunannesi kırmızı elmalı bi dondurma olurdu kesin 😀 yanaklari kıpkırmızı oluyor utanıp gülünce çünkü 🍎
lidokain Feyzosumunannesi ya ben atandım İstanbul a geldim maalesef burada kreşe verme gibi imkanım yok bakiciyida güvenemedm yabancısıym gece nöbetlerimde olacak. Oğlum memlekette annemgilde. Bir sene idare edeceğiz
maysamoms33 Feyzosumunannesi çikolatalı vanilyalı üstüne de çikolata soslu ye ye doyulmuyor benim kızıma ölürüm ya yoluna ay işteyim özledim şimdiden 🥲❤️
Feyzosumunannesi maysamoms33 Ahh yeterki iki dakika ayrılmayalım 😢 hemen özlüyoruz. Rabbim korusun bütün evlatlarımızı 🙏