Arkadaşlar 1 buçuk ay önce yaşadığım bazı sorunlar sonrası sütüm fazlasıyla azaldı farkındaydım ama dile getirmek istemiyordum zamanla düzelir diye ama düzelmiyor bebeğim 11 aylık sütüm gelmedikçe moralim bozuluyor ne yapmam gerek başına gelen var mı sütüm tekrar gelir mi mama yada normal süt hiç içmedi daha önce biberon kullanmadi geceleri nasıl besleyecegim bi akıl verin