Ayselisali bir çoğumuzun düzeni aynı, ben çocuklarımdan önce kalkarım şöyle evi bir kolaçan ederim👯 kızım 18 aylık sabah 8 de uyanır önce sağlam bir ağlamaya ile güne merhaba der ardından kahvaltı hazırlarım ben etrafı toparlarken oda az bişi oyuna dalar kahvaltıdan sonra genelde hemen yıkarım bir postada elbise yıkandıktan sonra öğlen uyuturum kızçemi ben akşam yemeğini kafamda netleştirdikten sonra icraata geçerim bir kahve molası komşumla iki bilgi aktarımı yaptıktan sonra hop kızım uyanır, 2 buçuk 3 gibi parka çıkarız d vitamini alırız iki market yaptıktan sonra doğru aşk yuvamıza evde sınırsın oyun oynarız pat eşim işten gelir yemekler yenir ben mutfağı toparlarken eşim sağolsun bayrağı teslim alır bir güzel yorar birer içecek üplettikten sonra dişlerimizi fırçalarız buarada kendi yapmaya çalışıyor baya hoşlanıyor ardından doğru yatağa hemen dalmaz tabi günlük temasını da alıp dalar gece 6578329 kere uyanır bebeği diş çıkaran anneler anladı beni 🥹🫶