melikesel1seyler neden ameliyat ettirmediniz
Benim oğlumda da aynı şekilde bir gözü sürekli çapaklanıyordu hatta gözünü açamıyordu çapaktan dönem dönem 22 aylıkken ameliyat ettirdik (biz geç bile kaldık daha küçükken çok daha kolay oluyor)
Doktorumuz kanalın dibinde yapışıklık vardı ne kadar masaj yapsanız da düzelmezdi dedi
Yani geç kalmadan @ndaaa41 sizde takipte olun 1 yaşından sonra düzelmezse ameliyatla açtırın mutlaka 1 yaş için çok basit bir işlem