Mom_98 Salgın var yine maalesef. Dün akşam gittik bizde kusması için bide bir kere ishal yapmıştı. Doktor iki ayrı damla verdi bu gün normale döndü çok şükür 🙏 Özellikle bulantı damlası eczanede artık tükenmiş yenisi gelecek diye sırada bekledik 5-6 kişiyle. Çok yaygın şuan bu dikkat etsin herkes.