Hanımlar 5.5aylık oğlum var ve oturmayı çok sevıyor desteklı duruyor benimle ama
Banyo oturagı alayım diyorum biz yemek yerken falan oturur bakar vs yada ben ona yedırırken falan oturturum
Mama sandalyesi yok bu arada düşünmüyorum onu benim ıcın kalabalık
Kullanan var mı kullanışlı mı almalı mıyım acaba ?