Hanımlar meme küçültme ameliyatı oldum ama doktor ameliyattan sonra antibiyotik vermedi benim iç yaralarım da geç iyleşiyor gögüslerimde delikler var pansıman yapıyorum ama antibiyotik gibi doğal bi r şey kullanmak istiyorum daha fazla etkili olsun diye önerilerniz için şimdiden teşekkür ederim