Thelefant Merhaba. Bu oto koltuğunu kullanıp memnun olan var mı ? Bikaç yorum okudum bebeğin dışarıyı izlemesi pek mümkün değil diye de doğru mu acaba ? Kullananların yorumlarını bekliyorum : )