Kızlar selamlar, iyi geceler. Bebeğim 20 aylık ve emziğe baya bağımlı. Gündüzleri aklına gelir ister zaten öğlen ve gece uykuları full emzikle. Emziğe bağımlılık geliştirmiş durumda kısacası. Gece beslenmemiz vs yok ama sırf uykusunda emzik ağzından düştüğü için 3-4 kere kalkıyor, emziği bulup veriyorum uyuyor. Yani kesintisiz uyumamasını emziğe bağlıyorum ben. Bu sebepten ve çene yapısından dolayı emziği bıraktırmak istiyorum ama çok korkuyorum nasıl olacak diye. Süreç çok uzun sürüyor mü ne zamana unutuyorlar, çok ağlıyorlar mı, uyumaları ne zaman düzeliyor? Bir de gündüz ağladığında sıkıldığında emziğini emer sakinlerdi şimdi bırakınca nasıl olacak? İnanılmaz korkuyorum sahiden..