hanzadeayse valla detaylı ultrasonda işte 20 haftalık hamileydim 4 mm dediler, 28 haftalıkken baktılar ilerleme yok dediler daha sonra da doğuma kadar sordum normal dediler hep. Doğumdan sonra hiç böbreklerine baktirmadim şimdi 9 aylık ama geçen sıvı alımına dikkat edemedim bayram arası çisinden kan geldi. Ben de her ihtimale karşı bı böbreklerine baktirayim diye sıra aldım özel yok burda taaa temmuzun sonuna sıra verdiler bakalım birşey yoktur inşallah.