Selimveasel Oğlum 2.5 aylık mama ile besleniyor 3 saatte 90 ile 100cc arası içiyor ama her içtikten sonra çok kusuyor yani 10 dk 15 'dk araliklarla kusuyor yarısını cikartiyor doktora soyledim normal dedi bu kadar çok kusması bana normal gelmiyor evolvia aptamil bebelac gold denedim kusması hep fazla oldu sma içerken çok fazla kusması yoktu kabizlik ve yeşil kaka sorunu vardı ne yapacağımı şaşırdım bu arada kusmasina ragmen kilo alımı ıyi
Aselminaaa Selimveasel 6 aylık olduk hala öyleyiz geçmiyor maalesef ilaçta kullandık 🤷🏻♀️ Reflüsü vardır dedi doktor bir seneye kadar anca geçer dedi 🤦🏻♀️
Berilsare Benim kızım da 2 aylık beş dk emse dahi kusuyor 40/50 cc mamayı da kuusuyor sonra aradan beş dk gecsin yanağından su gibi akıyor sanki .