B iki yaşındaki kızımı sütten keseli 1 hafta oldu. Aşırı düşkündü memeye gece 7-8 kez kalkar meme ister, gündüz beni nerede oturuyor olarak görse hemen gelir yapışır emer dururdu. Emerek de uyuması cabası yani başka türlü hiç bir şekilde uyumazdı.Aşırı düşkün olduğu için nasıl bıraktıracağım konusu sürekli kafamda dönüyordu. Önce psikolojik olarak kendimi bu duruma hazırladım, sonra ise aşamalı olarak başladım. Önce gündüzleri vermeyi azalttım, her istediğinde eline başka şeyler tutuşturdum geçiştirdim hep sonra tamamiyle vermemeye başladım sadece uyurken verdim gündüz. İki hafta sonra ise geceyi vermeyi bıraktırdım en son verdiğimde konuştum sürekli "annecim bak bu son emişin, artık memede süt kalmadı "falan diye şonuştum sonra o son emmesinden sonra ikinciye istedi ben de gidip tuzlu su yapıp sürdüm çok iğrendi ben de sonrasında devamını getirdim hasta olmuş, iyileşsin biraz falan diye, ilk 3 gün hep sordu konuştu meme hakkında ben de sürekli onun yanında olduğumu ne kadar çok sevdiğimi anlattım sarıldım dikkatini dağıttım. Öyle öyle bir hafta ettik. Ve şimdi arada soruyor gelip açıyor ama emmiyor asla sarılıyor kokluyor geri gidiyor. Uykumuz düzene girmedi hala geriye bir o kaldı yani uyutmakta zorlanıyorum şimdilik