nalid1 Kızlar 4. Ay itibarıyla çalışmaya başlayacağım, bu sürede ben evde yokken biberon ile beslenirse meme reddi olur mu? Memeyi istememe durumu yaşar mıyım? Tecrübelerinizi merak ediyorum
seyma0661 nalid1 yaşayabilirsiniz de yaşamayabilirsiniz de. Ben biberonla veriyorum bazen biberon bittikten sonra biraz da memeden emmek istiyor öyle sonlandırıyor beslenmeyi. Dikkat etmeniz gereken şey yavaş akış olması. Ben lansinoh kullanıyorum s olan emziği