nalid1 Kızlar 4. Ay itibarıyla çalışmaya başlayacağım, bu sürede ben evde yokken biberon ile beslenirse meme reddi olur mu? Memeyi istememe durumu yaşar mıyım? Tecrübelerinizi merak ediyorum