SvdmeLih eve evet benim bebiste kolik gaz sancısı ağlama kriZleri huysuzluk uyumama hayat zindan oldu Allah’ıma şükür sağlıklı ama o ağlamadıkça içim parçalanıyor hemen geçsin istiyorum bu zaman bir buçuk ayımız geçti bakalım 3 aylıkken bitecek mi dertlerimiz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻