Kızlar 11 aylık bebeğim var yani doğumdan sonrasıyla alakalı olduğunu sanmıyorum. Bugün bebek içerdeyken tekmelerde dışarıdan görürsün ya kıpırtıları karnım o şekilde oldu. Adetim yeni bitti acaba ondan mı dicem ama daha önce böyle birşey olmadı adetten sonra. Yaşayan oldu mu. Yani doğumdan bu kadar ay sonra organların yerleşmesiyle alakalı olabilir mi