Angel0507 çevrenizde size abla diyen birisi var mı? Benim oğlım kardeşim her İstanbula geldiğinde (İstanbul dışında okuyordu şuan tamamen geldi) bana abla demeye başlıyor. Sil baştan öğretmek zorunda kalıyorum 😅 artık abla demeye başlayacağı zaman bana tuğranın annesi ya da anne diyor 😅😂😂 yoksa abla diyor. Yeğenim arada bize geliyor bana yenge yerine abla diyorlar onlar diyince de abla diyor. Benim oğlum da 23 aylık. Abla diyen biri varsa onlardan rica edin xx in annesi ya da anne desin direk 🫠 eşinizde xx in annesi diye çağırsın sizi etki ediyor 😂😂