hepbahar123 alttan bakıldığında çok daha iyi içerisini rahat görülebildiği için evli kadınlara genelde hep alttan muayene diyorlar aslında hiç korkup utanilcak bişi yok biliyo musun ben ilk çocuğumu asla alttan ultrason ile bakılmadan doğurdum 😅 ordaki muayeneye giren kadınlar ahh uhh diye duydukça kendimi çok zor bişi diye korku bırakmışım aklımda sonra bende bu çıkan rahatsızlık sonucu ve hamilelik derken hep alttan ultrason bakıldı ama hiç utanicak bı durumum olmadi neden çünkü gizliliğe önem veriyorlar ve rahat hissediyorsun kendini hem özele gittim hem devlete ikiside aynı şekilde doktor görmeden soyunuyorsun bir örtü ile masaya oturup bacaklarını açarken bile sekreteri üzerinin örtüsünü tutup size bakmıyor yani yardımcı oluyorlar doktor bile böyle utandıracak kadar bakmıyor bile cihazı koyarken ilk bı 5 sn falan bakıp ekrana odaklanıyor hiç acıma falanda olmuyor 🤭