Kızlar bana yardım edin ne olur kafayı yemek üzereyim !!!kızım 4 yaşına girecek ekimde 22 günlük bir bebeğim var ve çok zorlanıyorum yani oturup ağlıyorum artık kızıma tuvalet eğitimi verene kadar anam ağladı ama bebek olduğundan beri sürekli kendine işiyor ve asla umursamıyor normalde tutamazsa işese bile ağlardı işedim diye şimdi gülüyor hatta içinde oynuyor ..bugün banyonun ortasında kakasını yaptı mesela asla laf söz anlamıyor ne kadar sakin de davransak kızsak da asla fayda etmiyor her dediğini yapmaya çalışıyoruz üzülmesin diye çocuğu sevmemeye onu ihmal etmemeye çalişiyoruz ama asla mutlu etmiyoruz herseye ağlıyor her şeye mız mız lütfen bana bir akıl verin başına gelen varmı ne yapmam lazım !!!