Yusaydef ikidi de karaköprüde. Biri binanın altında küçük yer biri müstakil kocaman bir yer. Ben çok memnunum. Genelde Urfa’da özel okul kreş çoooook var ve nerdeyse bazılarına ismiden dolayı gidiliyor. Burda mesela gelen öğrencilerin profili beli genelde memur çocukların, ya da taincilerin. Tabi ki yerli de var (bizim gibi) 😅 ama farklı kreşlerde arkadaşların çocukları var ve görüyorum o çocukları gerçekten sınıf ortam çok önemli. Örnek veriyorum bir 4 yaşındaki çocuk altın mı gümüş mu bir şey ilgilenmeli, yazlığınız var mı sormamalı, orijinal mı pahalı mı bir şey ilgilenmeli. Benim fikrim bu. Ama bakıyorum o diğer ‘ismili’ kreşlere gidenler maşallah 4 değil, 40yaşındalar gibi konular konuşuyorlar.